Prečo sa oplatí skúsiť kariéru v digitálnom marketingu?


Digitálny marketing je neustále sa rozvíjajúci priemysel
Rýchlosť, s akou sa technológia vyvíja, je neuveriteľná; od nových sociálnych platforiem po nové mobilné technológie prináša každý deň nové výzvy a príležitosti. A vzhľadom na mieru, akou sa spoločnosti pohybujú smerom k digitálnym riešeniam, je budúcnosť tradičných a konvenčných odrôd marketingu bezútešná. Takže pri každej zmene, ktorá sa zavádza, musia ľudia zostať aktuálni a inovatívni.

marketing

Online marketing je budúcnosť
Podstatná vec je, že digitálny chod je oveľa dostupnejší ako tradičné techniky. Napríklad e-mailová kampaň môže vysielať správu na oveľa širšiu užívateľskú základňu než prostredníctvom bežných prostriedkov – ale za zlomok nákladov na televíznu alebo tlačovú reklamu. Okrem toho je možné sledovať výsledky. Namiesto nákladného prieskumu zákazníkov môžu obchodníci v priebehu niekoľkých minút sledovať mieru odpovedí zákazníkov a merať úspech kampane v reálnom čase. To tiež umožní efektívne naplánovať ďalšiu kampaň. Dôvera spočíva v tom, že nastal digitálny vek.

Nevyžaduje sa štúdium na vysokej škole
Internetový marketing pokrýva široké a rozmanité oblasti vedomostí, s určitým prechodom medzi nimi. A zatiaľ čo jeden zamestnávateľ potrebuje niekoho, kto je veľmi dobre informovaný v oblasti marketingu sociálnych médií, iný by mohol potrebovať e-mailový marketing, zatiaľ čo ďalší hľadá rastového hackera. To všetko sú kompetencie, ktoré sa dokážete naučiť  bez toho, aby ste sa vrátili do školy.

analýza

Dopyt po marketingových pracovníkoch je vysoký
Veľké a malé priemyselné odvetvia sa stále viac odkláňajú od bežných marketingových metód a smerom k digitálnym technikám. Výsledkom je, že spoločnosti najímajú viac digitálnych pracovníkov.

  • Pracovné miesta, ktoré vyžadujú digitálne marketingové zručnosti, sa v rokoch 2011 až 2018 takmer zdvojnásobili.
  • Dopyt po marketingových obchodníkoch vzrástol o 450 percent, zatiaľ čo dopyt po zručnostiach v oblasti digitálnej analýzy sa zvýšil o 152 percent.
  • Forrester Research predpovedá, že digitálny marketing bude do roku 2019 predstavovať 35 percent všetkých marketingových výdavkov.

Nezařazené

About the author